با مصرف هویج امروز شیراز رنگ پوست خود را شکلاتی کنید

منبع مورد اعتماد انجمن قلب آمریکا (AHA) مردم را تشویق می کند که سدیم کمتری بخورند و غذاهای حاوی پتاسیم بیشتری مانند هویج مصرف کنند.

پتاسیم به آرامش رگ های خونی کمک می کند و خطر فشار خون بالا و سایر مشکلات قلبی عروقی را کاهش می دهد.

هویج امروز شیراز از خوشمزه ترین هویج ها می باشد.

یک هویج متوسط ​​حدود 4% منبع مطمئن نیاز روزانه فرد را تامین می کند منبع قابل اعتماد پتاسیم.

خوردن سبزیجات سرشار از فیبر، مانند هویج، همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در فرد کاهش دهد و سطح لیپوپروتئین با چگالی کم یا کلسترول «بد» را کاهش دهد.

در اینجا با غذاهایی که فشار خون را کاهش می دهند آشنا شوید.

عملکرد سیستم ایمنی
آنتی اکسیدان دیگری که هویج فراهم می کند ویتامین C است.

این یک منبع مطمئن برای عملکرد سیستم ایمنی است.

خوردن یک رژیم غذایی متعادل که ویتامین C کافی را فراهم می کند می تواند به حمایت از توانایی بدن برای مبارزه با بیماری و عفونت و حفظ سلامت کلی کمک کند.

هویج

بر اساس مطالعات اولیه منبع معتبر، ویتامین A همچنین نقش مهمی در تنظیم عملکرد سیستم ایمنی دارد.

هویج حاوی ویتامین K و مقدار کمی کلسیم و فسفر است.

همه اینها منبع مطمئن به سلامت استخوان کمک می کند و ممکن است به جلوگیری از پوکی استخوان کمک کند.

ویتامین C موجود در هویج نیز به تولید کلاژن کمک می کند.

کلاژن یک جزء کلیدی منبع قابل اعتماد بافت همبند است و برای بهبود زخم و حفظ سلامت بدن ضروری است.

دو فصل برای هویج وجود دارد – بهار و پاییز – اما معمولاً در تمام سال در سوپرمارکت ها موجود است.

مردم می توانند آنها را تازه، منجمد، کنسرو شده، ترشی یا آبمیوه بخرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.